duminică, 16 februarie 2014

Pur și simplu lacrimi...

Când auziți de cuvântul suferință,la ce vă gândiți?

Eu mă gândesc la ce mi-a fost dat să trăiesc în ultimul timp.Adică lacrimi peste lacrimi,dureri crunte ale sufletului împletite cu distreț,dezamăgire și regina indiferență.
Toate pentru un compromis prostesc...pentru bunăvoință...pentru că iubesc.M-am săturat.Nu vreau să-l pedepsesc,nu vreau să mai fiu eu cea care e nevoită să mai spună cuvinte rele...dar ceva de acolo din interior mă face să vreau să-l fac să sufere la fel de tare ca și mine.

Sunt disperată.


Vreau pe cineva care să mă înțeleagă.


Vreau iubire.NU!Iubirea noastră nu s-a terminat.Eu încă îl mai vreau.Eu încă îl mai iubesc.Dacă fac greșeală să intre al treilea?Dacă fac greșeala să mă despart de el?Eu nu pot fără el...eu încerc să fiu recunoscătoare...offff....

NU!NU!NU!

Luptă grea se dă în mine....nu mai vreau....nu mai pot...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu