joi, 9 ianuarie 2014

Timpul schimbă

Pfoooai...ce mai trece timpul!Trece,trece...ce să facă...doar n-o să stea în loc.Îmi place.Nu ştiu de ce..

Încă nu ştiu nici măcar de ce stau şi scriu,şi inevitabil vorbesc singură.E bine.M-am schimbat.Am 18 ani.Mă simt matură.Nu ştiu exact de ce,probabil din cauza responsabilităţii care mi-o asum în continuare.Mi-aş dori ca această responsabilitate să fie ceva bun,să fac ceva din ea,s-o dezvolt,să văd cum mă ridic şi mă autodezvolt.Aştept.


Şi să înceapă schimbarea.Să înceapă transformarea.O simt şi o vreau căci asta sunt eu.Sunt persoana care doreşte schimbare dar şi comfort totodata.Mă bucur.Mă preocup de mine.Îmi pasă de mine.Şi de ce face parte din mine.Iubirea.
Mă iubesc.











Oare se observă că sunt o persoană meticuloasă?Ce ar fi lumea fără toate detaliile astea minunate?Mai sunt şi perfecţionistă.Perfect.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu